Saturday, 2 July 2011

I have a fever ;(

 Hey Hey !!
long time no see yaaa! come to your mummy my baby bloggg! imisyouu badly :(
harini aku nak cakap, aku da 3hari demam rimas xrimas lah asyik sedut hingus jek.
pas2 hari-hari kena pakse makan ubat.


Benda ni lah paling aku geram kalau kene pakse makan ubat. rase cam nak guling-guling jek kat atas lantai <geram weh geram sangat!

Kalau aku tak makan ubat ayat yang selalu aku dengar " FARAH NASARUDDIN NIH DEGIL LAH, TAK DENGAR KATE."


okeyy fine, da mara da nih. asal saya jawap "DAH DAH MAKAN UBAT TADI." then ade orang jawap "AWAK INGAT SAYA PERCAYA?" okeyy fine, saya makan ubat kat depan awak. baru puas hati kan? hahaha rase cam nak penampar lajulaju lah weh.tu kalau kat uma.

tapi kalau kat sekolah pulak lain ^^,

buadak2 nih tanye "ASAL KAU TAK SEKOLAH , JAGE ANAK KE APA?" nih yang aku panas nih hahahaha. bukan tu jek ade yang cakap " FARA KAU DEMAM MALAS NAK PI SEKOLAH KAN?" korang nih memang nak kene ngn aku nih. da sihat nanti, tnggu ar aku kejar korang satu sekolah okeyy!
tnggu saya timang awak sumue sampai jejak ke langit.baruu besttt kan whoaa.
tepuk tangan sikit  ;)

hahahahaha :D 
okeyy , bye2



thank for reading ^_^ jangan lupe comment lagi

No comments:

Post a Comment