Wednesday, 18 July 2012

I will missyou EX :)








I'll keep all our pictures "I promise" and I'll never let you go. I love you so much. Only god know how much I love you. I can't imagine my life without you bie. My love only to you. Seriously, you'll never be replaced. Without you in my life, is "NOTHING" when you in my life, is "EVERYTHING" I'm too afraid if you leave me again. When you beside me, I'm feel so happy even you make me annoying -.- Ahha "Perkara Biasa" that's we call LOVE. I need you always by my side. Okey bie? He said to me "Jangan cube tinggalkan bie lg tau, I love you so much dear" Sorry sayang, I promise to you that I'll never leave you again. You mean everything to me :) 17 April 2011 until now. Thanks for take a good care of me bie ♥ appericiate it. Last thing, please don't ever leave me Muhammad Saufi bin Mohammed farouk :( ♥♥♥♥

ini lah kata kata awak dulu, awak tahu tak betapa saya rinduu kan awak, tapi sekarang awak dah berpunya, saya harap awak bahagia dengan pasangan baruu awak tu Capital ' H' :)
walaupun hati saya kecewa, tetapi saya bahgia tengok orang yang pernah saya sayang bahagia :)
mungkin setiap hari saya akan merinduui awak nanti :'(
jodoh tak ke mana mana pun saufi ? >< ehehe
sejak kita dah takde hubungan lagi, saya dah berazam kat diri saya nak belajar betul betul, nak capai cita cita nak jadi pensyarah
mungkin kita dah ditakdir kan tak bersama kan? i hope you always happy with your new girlfriends
' kalau awak bahagia saya lagi bahagia' <3
ini





thank for reading ^_^ jangan lupe comment lagi

No comments:

Post a Comment